ZAMÓWIENIE

Potwierdzenie Twojego zamówienia otrzymasz od razu po złożeniu zamówienia. Jeżeli nie otrzymałeś/łaś go, sprawdź folder spam/inne. Po zaksięgowaniu płatności Twoje zamówienie przechodzi w stan realizacji.

Numer zamówienia znajduje się w wiadomości potwierdzającej zamówienie. Jeżeli nie otrzymałeś/łaś wiadomości, sprawdź folder spam/inne.

Jeżeli masz dodatkowe pytanie lub problem, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod adresem email: sklep@provoness.pl

PŁATNOŚCI

Za zamówienie możesz zapłacić: 

- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem procesora płątniczego PayU, 

- szybką płatnością mobilną BLIK, 

- bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą, 

- tradycyjnym przelewem na rachunek: 91 1140 2004 0000 3202 8178 0620  

podając w tytule numer zamówienia.  

Oczywiście, że możesz. Skorzystaj z dany poniżej, a w tytule podaj numer zamówienia. 

Nazwa odbiorcy:
Provoness 

Numer rachunku: 91 1140 2004 0000 3202 8178 0620

Tytuł: numer zamówienia

Zamówienie zrealizujemy, gdy tylko zaksięgujemy Twoją płatność.

W przypadku płatności poprzez PayU lub BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz na Twój adres email od razu po udanej transakcji. W przypadku płatności kartą, potwierdzenie zamówienia jest potwierdzeniem płatności.

Niestety, płatność za pobraniem nie jest możliwa.

Czasami może się tak zdarzyć, że otrzymasz zamówienie w oddzielnych paczkach. Sprawdź swoje zamówienie w panelu zamówienia. Aby czuć się bezpiecznie możesz również skontaktować się z naszą Obsługą Klienta.

MODYFIKACJA ZAMÓWIENIA

Możemy anulować zamówienie tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu anulowania Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres sklep@provoness.pl

Możemy dokonać zmiany koloru czy rozmiaru tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany Twojego zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres sklep@provoness.pl

Zmienia adresu dostawy możliwa jest tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany adresu zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres sklep@provoness.pl

WYSYŁKA I DOSTAWA

Dostawa dla zamówień powyżej 99,00 zł jest darmowa. Poniżej tej kwoty jest to koszt 6,90 zł. Zamówienia zagraniczne

Koszt dostawy dla zamówień zagranicznych wynosi 29,90 zł.

Oczywiście, że tak. Możemy wysłać Twoje zamówienie do ponad 100 największych krajów!

Przesyłkę możesz śledzić poprzez link otrzymany w wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia. W przypadku braku takiej wiadomości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Statusy aktualizowane są codziennie, lecz czasami może wystąpić kilkudniowe opóźnienie. Nie ma powodów do zmartwień jeżeli status przesyłki nie zmienia się od jakiegoś czasu. W przypadku dłuższego braku zmiany skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta!

Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi około 10 dni roboczych od momentu wysłania zamówienia.

Przesyłki wysyłane są z magazynów znajdujących się poza Unią Europejską.